Istoricul ULDO Inceputul anului 2017 stabileste o noua si promitatoare colaborare strategica pentru compania FAMA FOOD SERVICE AE in ceea ce priveste mixurile de brutarie -potentiatori-aluat fermentat-seminte pentru decorat, cu renumita companie ULDO BACKMITTEL. ULDO Backmittel a fost infiintata in anul 1960. In primii ani, a functionat ca producator de dimensiuni medii de agenti de coacere. Insa in anii ’80 s-a dezvoltat enorm de mult — compania a fost preluata de Walter Feucht, actualul Presedinte si autorul succesului companiei ULDO. "Cand am preluat compania, ne-am prezentat ca si producator — unul dintre multi altii. Oferta noastra nu s-a distins fata de celelalte. Atunci am venit cu ideea de a introduce produse de marca de inalta calitate care sa nu devina doar un alt tip de paine, ci un stil de viata " — spune Walter Feucht. Cu participarea vedetelor din lumea sportului, cunoscute in intreaga lume, ULDO nu promoveaza doar painea in sine, ci, mult mai important, promoveaza un stil de viata sanatos si activ. Marcile precum: Jogging, Balanza, Dinkel sau Bosman sunt cunoscute acum la nivel global si sunt asociate cu un stil de viata sanatos. Partener de afaceri si Expert in domeniul brutariei In operatiunile de zi cu zi, ULDO acorda un interes deosebit satisfacerii Clientilor si succesului sau in domeniul brutaritului. Toata lumea si totul in compania ULDO se concentreaza pe Client si pe nevoile si asteptarile Clientului, pur si simplu deoarece clietnii sunt baza solutiilor noastre inovatoare. Succesul Clientilor este si succesul companiei! 20 de ani de experienta fac din ULDO un expert in arta brutariei, fiind vazuta ca o companie inovatoare (departamentul de Cercetare si Dezvoltare a Produselor fiind un exemplu extraordinar al acestei metode de abordare adoptate). Clean Label/Καθαρή Ετικέτα/ Eticheta transparenta Cresterea constientizarii clientilor se refera la faptul ca si asteptarile lor cu privire la produse cresc. Astazi, clientul vrea sa stie din ce este facut un anumit produs si daca este “sanatos” si “natural”. Pentru a indeplini aceste asteptari, a aparut trendul denumit “clean label” (eticheta transparenta), care consta in eliminarea tuturor aditivilor inutili cu marca E. Datorita concurentei acerbe tot mai mari de pe piata productiei de paine, produsele de inalta calitate care se incadreaza in aceste noi trenduri si care indeplinesc asteptarile clientilor pot deveni o metoda de succes de construire a avantajului competitiv de pe piata. Compania ULDO ofera solutii gata de folosit sub forma produselor demonstrate si valorificate ca produse “fara E-uri”. Mai mult decat atat, ULDO sparge tiparele, adaptandu-se nevoilor vietii moderne prin reducerea continutului de sare si obtinand procentul de mai putin de 1,7% in toata productia de paine pe baza de Mixuri de paine. O placere la moda In ziua de astazi, piata produselor de brutarie este foarte solicitanta. Brutariile trebuie sa atraga clienti nu numai cu o oferta unica si vasta, ci si de calitate superioara. Pentru multi dintre ei, aceasta este o mare provocare, dar si o mare ocazie. Clientii acorda mai multa atentie calitatii si originalitatii painii si deseori cauta produse ale unor marci cunoscute, deoarece, la fel ca in orice alt sector de retail, oamenii sunt dispusi sa cumpere produse ale unor marci in care au incredere. Tipuri de paine cum sunt Dinkel CL, Jogging® sau Balanza CL si alte produse sunt bunuri de marca care garanteaza cea mai buna calitate si care sunt privite ca fiind superioare pe piata. Oferind astfel de produse, ULDO isi sustine partenerii in extinderea ofertei lor cu produse de inalta calitate si garanteaza stabilitatea productiei si o eficienta sporita. Experienta si succesul ULDO constituie cunostinte pretioase impartasite de buna voie cu clientii in fiecare zi. Calitate clasica O data cu dezvoltarea industriei brutaritului, pretul nu mai sta la baza alegerii de catre client. Clientii deseori acorda atentie calitatii produsului si igienei procesului de productie. Pentru ULDO, calitatea si igiena sunt valori fundamentale si prioritare. ULDO are succes datorita standardelor de inalta calitate mentinute in fiecare etapa din ciclul de productie, multumita implementarii versiunii IFS Food 6 si sistemelor ISO 20000. Deoarece scopul sau este de a imbunatati in permanenta calitatea, investesc constant in ea si respecta fara indoiala cele mai stricte reguli de sanatate si siguranta. Au urmarit aceasta abordare inca de la infiintarea companiei, care i-a facut experti in producerea unor agenti si materiale de coacere de calitate superioara. Investind in calitate, ULDO investeste si in dezvoltarea produselor sale. Foloseste metode de cercetare specializate bazate pe ultimele dezvoltari din nanotehnologie, astfel incat nimic nu este lasat la voia intamplarii. Rezultatul — produse de brutarie de cea mai buna calitate, siguranta clientilor, mii de clienti satisfacuti. Produse delicioase si sanatoase Atunci cand creeaza produse, ULDO se tine la curent cu piata europeana a produselor de brutarie. ULDO isi dezvolta produsele impreuna cu Clientii sai pentru a le satisface nevoile. De asemenea, isi asculta atent Clientii. Numarul celor care cauta produse caracterizate prin calitate superioara si gust exceptional si care sustin un stil de viata sanatos este tot mai mare. ULDO tine cont de toate aceste asteptari si isi extinde in permanenta oferta cu produse inovatoare care vizeaza diferite grupuri de consumatori: copii si adolescenti, persoane in varsta si persoane cu un stil de viata activ.


Distribuiți acest articol